geleefd

De laatste tijd werd ik meer geleefd. Mijn moeder was erg ziek, maar we wisten niet wat het was. Ze gaf over en werd steeds zwakker. De huisarts nam het niet serieus. Mijn zus en ik hebben uiteindelijk een weekendarts ingeschakeld en haar naar het ziekenhuis gebracht. Het was dus uitgezaaide kanker. Daar werd na korte tijd vastgesteld dat ze niet gingen behandelen en werd ze naar een bijnathuis huis gebracht om palliatief te worden verzorgd. Dat duurde helaas niet lang, ze heeft er denk ik zo’n 2 – 3 weken gelegen? Toen ze pijnklachten kreeg gaven ze morfine, in haar verzwakte toestand raakte ze gelijk buiten bewustzijn en 2 dagen later overleed ze. De begrafenis was erg mooi, maar ik voel me ontevreden over hoe het allemaal tijdens haar ziekte ging en heb een leeg en hol gevoel.

Geef een reactie

