wat me bezig houdt

afgezien van de gezondheidstoestand van mijn moeder. mijn hobby’s en de politiek (tjonge dat Teeven mag blijven zitten, onbegrijpelijk) is google+.
Het is een forum waar je veel amerikanen aan kan treffen. Vandaag waren er 2 berichten waar een simpele rekensom werd getoond waarbij je de bewerkingsvolgorde ‘meneer van dalen wacht op antwoord’ moet toepassen. Niks ingewikkelds, maar ze snappen het echt niet. Talloze mensen proberen het uit te leggen maar dan gillen ze gewoon heel hard en dan denken ze dat ze gelijk hebben. Dat is het onderwijsstelsel van amerikanen dus en die moeten de wereld politiek beheersen en raketten naar mars sturen. Daar wordt ik eng van.

2 thoughts on “wat me bezig houdt

  1. Als je wilt heersen, zoals de Amerikanen, hoef je niets te weten. Niet alleen Teeven mag blijven zitten. Zelfs de kamer voorzitster mag dat. Zulke dingen zijn niet relevant, je hobby,s en je moeder zijn dat wel. Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte.

Geef een reactie

